miercuri, 22 august 2012

Te-am iubit... acum te voi urî pentru eternitate


  Mâinile tale îmi mângâie trupul... Visez, dar parcă prea frumos. Nu vreau să fiu trezită şi să te pierd. Merit ceva bun, iar ceva bun eşti tu. Cuvintele tale, vocea ta... mângâierea ta... Toate astea mă fac fericită... TU mă faci fericită
   Îmi imaginez că stăm sub clar de lună, îmbrăţişaţi, pe o plajă doar a noastră.... Vântul ne mângâie chipurile pe care stau întipărite zâmbete. Îţi ating buzele dulci şi simt cum încep să plutesc, că uit tot... Nici nu ştii cât mi-am dorit asta. Mă las pradă îmbrăţişărilor tale atât de calde. Mă dăruiesc ţie... Mă faci să nu regret niciun moment alături de tine. Simt cum trupul meu firav nu poate rezista fără mângâierile tale. Îţi zâmbesc, te întind pe spate, te sărut... şi îţi arăt stelele... Încerci să-mi faci o cunună de stele şi să-mi pui luna în braţe... Eu te-aş săruta pentru fiecare stea de pe cer... Te joci cu o şuviţă de păr... Îţi place că miroase a trandafiri... Mirosul acela al trandafirilor încărcaţi cu rouă într-o dimineaţă de vară. Trandafiri pe care mi i-ai dărui cu cel mai mare drag şi ai avea grijă ca niciun spin să nu-mi străpungă pielea mea sensibilă...
   Îmi imaginez că m-ai duce departe... Departe de lumea asta rea. Că m-ai lua în braţe şi m-ai trece munţii şi oceanele până în acel loc al nostru. În acel loc îndepărtat doar noi existăm. Ne construim propria noastră lume scăldată în dragoste şi frumuseţe...
   Îmi imaginez cum îmi dăruieşti o pereche de aripi ca ale tale. Tu eşti îngerul meu, tu eşti călăuza mea care mă poartă printre nori, stele şi soare. Tu eşti cel care mă sărută pe gât... Tu eşti... doar tu...

   Îmi imaginez cum ar fi fost ca toate astea să fie adevărate. Sunt visătoare şi naivă. M-am lăsat pradă sentimentelor şi totul s-a prăbuşit...
   Visez. Ştiu că visez... Dacă nu aş visa, acum nu m-ar durea...
M-ai lovit. Mă doare... Poate era mai bine să-mi dai o palmă, era mai uşor de suportat. M-ai lovit în inimă... Doare cel mai tare... Dar tu nu ştii asta. Te-ai folosit de mine. Te-ai folosit de sentimentele mele... Am fost naivă... Aş fi ridicat cuţitul şi te-aş fi înjunghiat... în spate. Aş fi putut face asta... m-ai umilit, m-ai trădat, m-ai folosit... M-ai tranformat într-o fiară cu sânge rece care ar putea să sfâşie orice suflet nevinovat care îi iese în cale. Nu voi mai iubi niciodată pe nimeni. Nu mai am încredere în nimeni, nici în mine. Am avut în tine, dar tu ţi-ai bătut joc de mine, de sentimentele mele, de tot...
   Simt cum lama îmi sfâşie pielea de pe antebraţ. Cum pătrunde în interior reuşind să mă trezească la realitate. Sângele mi se scurge uşor, prelingându-se pe degete şi picurând pe podea... Simt cum uit de toate... Mai continui încă puţin tăietura... Durere asta e ca un drog. Şi dragostea dintre mine şi tine a fost tot ca un drog. M-a făcut să uit totul. Mai ştiam doar că te iubesc. Şi durerea asta mă face să uit tot... Mă uit la tăietură. Poate am pătruns prea mult în interior. Durerea trebuia să se oprească până acum... Scap lama din mână... Sângele încă picură constant pe podea. Simt cum totul se învârte în jurul meu... Îmi simt picioarele moi... Le simt ca atunci când te-am văzut... Cad în genunchi pe podea... Am tăiat prea adânc, mult prea adânc... Am răscolit prea mult... Dacă mor e vina ta.
   Simt că în scurt timp voi...

"Te-am iubit... acum te voi urî pentru eternitate", stă scris pe o hârtie pătată cu sânge...

Un comentariu:

  1. "durerea asta e ca un drog" - am simtit si eu asta, am facut si eu asta.. simteam ca am nevoie de durere ca sa ma simt..umana.. poate suna ciudat :(

    RăspundețiȘtergere