vineri, 7 septembrie 2012

Dialog cu Doamne-Doamne


- Doamne-Doamne... mă auzi?
- Desigur că te aud, copilă dragă...
- Doamne-Doamne, tu exişti?
- Desigur că exist, copilă dragă... sunt chiar lângă tine, sunt în sufletul tău, sunt în inima ta, în gândul tău...
- Şi câţi ani ai?
- Am mulţi, foarte mulţi...
- Cât de mulţi? Buni zice că ai atâţia ani cât are şi pământul... Buni are dreptate?
- Desigur că are dreptate. Am foarte, foarte mulţi ani...
- Doamne-Doamne... Buni mi-a zis că ţii lângă tine mulţi îngeraşi pe care noi oamenii nu-i putem vedea. Aşa-i?
- Desigur că da. Ţin lângă mine mulţi îngeraşi, dar pe unii îi trimit pe pământ sub forma unor oameni.
- Cum adică Doamne-Doamne?
- Părinţii, bunicii, mătuşa, unchiul...sunt îngeri trimişi de mine pe pământ pentru a avea grijă de tine, pentru a te ocroti...
- Doamne-Doamne, Buni mi-a zis că tu iubeşti pe toată lumea. Este adevărat?
- Desigur că da... eu iubesc pe toată lumea pentru că e creaţia mea, e suflet din sufletul meu...
- Înseamnă că mă iubeşti şi pe mine Doamne-Doamne, nu-i aşa?
- Desigur că da, copilă dragă...
- Doamne-Doamne şi îngeraşii sunt frumoşi?
- Desigur că da. Tot ceea ce fac eu e frumos, atât lumea pe care o vezi tu, cât şi pe cea pe care nu o vezi... Îngerii sunt foarte frumoşi şi au şi aripioare...
- Doamne-Doamne, te rog să nu te superi pe tata atunci când mai zice ceva rău despre tine... te rog să nu-i faci nimic...
- Promit copilă..
- Doamne-Doamne, cum poţi să iubeşti pe oricine chiar dacă  nu toată lumea te iubeşte pe tine?
- Copilă dragă, eu îi iubesc pentru că sunt suflet din sufletul meu... sunt creaţia mea, copii mei... ei greşesc, dar tot la mine vor veni cu capul plecat ca să-şi ceară iertare... iar eu atunci îi voi ierta.
- Doamne-Doamne... Buni zice că l-ai chemat pe bunicu' meu la tine pentru că era un om foarte harnic... este adevărat?
- Desigur că da. Bunicul tău şi-a luat locul binemeritat. Toată viaţa şi-a dedicat-o mie... iar eu acum îi răsplătesc credinţa pe care a avut-o pentru mine...
- Doamne-Doamne...
- Da copilă...
- Îţi mulţumesc că m-ai creat şi că sunt sănătoasă... dar acum trebuie să mă culc...Pot?
- Desigur că da...
- Doamne-Doamne... o să mai vorbim şi mâine?
- Desigur că da...

3 comentarii: